Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Παιδιά στις φυλακές...

Νευρικά και φοβισμένα τα παιδιά
που βρίσκονται
στη φυλακή με τις μητέρες τους.

Μου λεγε η μάνα μου 
σαν ήμουνα μικρό παιδί
κλεισμένοι μέσ΄ στη φυλακή  βρίσκονται μόνο οι κακοί.


Πως είναι τα ψηλά βουνά 
η θάλασσα και τα ποτάμια
ενός πατέρα η αγκαλιά 
δυο τρυφερά του χάδια.

 Φουρτούνες έχει η θάλασσα, 
απόκρημνα είναι τα βουνά
απάνεμη φωλιά στο ξεροβόρι 
είναι η ζεστή του αγκαλιά.

Γιατί σφαλίζει αυτή η πόρτα 
και δεν μπορώ ν΄ανοίξω;
Γιατί κλειδώνει ο μπαμπάς 
και μένει πάντα απέξω;

Είναι η ώρα που κουρνιάζουν 
όλου του κόσμου τα πουλιά
έλα εδώ στην αγκαλιά μου 
να σου χαϊδέψω τα μαλλιά.

Μου λεγε η μάνα μου 
σαν ήμουνα μικρό παιδί
κλεισμένοι μέσ΄ στη φυλακή  
βρίσκονται μόνο οι κακοί.
από το μουσικό σχήμα Τρίτη Όχθη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου